Mors dag !

tjaooo !

idag vaknade jag runt 11.00
då så sminkade jag mig klädde på mig osv
sen så kom pappa hem för han hade vart och jobbat då käkade vi
sen så skjusade han mig till stan
då letade jag en mors dag presen till mamma ;)
hittade ett jätte gulligt kort och ett par söta örhängen.
sen så kom mamma och hämtade mig sen fickade vi och öppnade presenten ;)
sen så åkte jag o mamma till Tinna och gick en sväng med henne  ;)
sen så åkte vi till köpis och letade avslutnings klädder men hittade ingentin -.-
men ska åka ditt om några dagar och kolla om dom har fått några nya kläder ;)
sen åkte vi hem o då trännade jag en sväng sen käkade vi.
sen tittade jag o mamma på morden i midsommar och käkade ost och kex :)
nu ligger jag o tittar på BB.

puzzpuzz/// lliiinaa ;*♥






glad tjej !



bästa mamma !

Kommentarer
Postat av: heddiiisss

Så söta såå !

2011-05-30 @ 15:58:02
URL: http://tiiepheedvig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0