Dream your life, live your dream !

Hallloj !

Idag efter skolan drog jag till hedvig vi käka litte och hällsade på världens sötaste herkules (hedvigs föl)
Sen så åkte vi in till stan, jag lettade efter skol avslutnings klänning men hittade ingen -.-
Men köpte ett par vanliga svarta tihts (stavning) ich ett rosa, svart o vitt ruttit skal ass snygt !
love it ! ♥
hedvig köpte också ett så vi kommer väll inte se någon skilnad på mobilerna ;)
Men när vi var hemma hoss hedvig råkade jag vällta ut någon topps sak och då skulle ja vara smidig o hoppa ner på golvet men det gick ju inte så bra slutade med att byxerna spräktes -.-
mina ljusa jeans som jag älskar och är så snygga nu på sommaren !
ajaja får väll köpa ett par nya ;)
Men när jag kom hem så gjorde vi litte goda snittar o ått
sen gjorde vi jordgubbar med choklad på mumms !
nu ska jag sova, snart, kanske :)
ledig imorgon får se vad som händer :))

höörrs/lliinnaa ;* ♥




kanske ska ha håret så på skol avslutningen men har inte bestämt.
vad tycker ni ? (svara)

Kommentarer
Postat av: heddiiis

HAHA de var såå grymt kul, när buxorna spräcktes hahahha!!



GRymt snyggt ♥

2011-06-02 @ 08:54:57
URL: http://tiiepheedvig.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja du ska ha så tycker jag!

2011-06-02 @ 15:07:41
Postat av: Anonym

men ussch !!

2011-06-02 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0